сряда, 17 декември 2008 г.

Не ми е коледно

Не ми е коледно
умира празникът
в очите натъжени.
Не ми е коледно
обляни са в сълзи
страните пребледнели.
Не ми е коледно
и звездите
губят своя блясък,
щом гледат ги зениците
през призрачна мъгла.
Не ми е коледно
не ми се слушат
вълшебни приказки
за чудеса.
Не ми е коледно
мечтите ми
предколедно
разбити са
на мънички парченца
суета.
Не ми е коледно
снежинките
в сълзи заспиват.
Не ми е коледно,
защото теб те няма.
Рисувам образа ти
по стъклата заскрежени.
Не ми е коледно
мечтите ми са
разпилени,
угаснали
и уморени.
Не ми е коледно
по Коледа,
а други още вярват
в чудеса.

П.с. Ели, благодаря ти за мотива и за провокацията да напиша това. ( Аз искам да ми е коледо и още вярвам в чудеса. Моля се за тях. )

2 коментара:

Анонимен каза...

Евангелските блаженства



(Мат. 5:3)

Блажени бедните духом, защото тяхно е царството небесно.

Блажени плачещите, защото те ще се утешат.

Блажени кротките, защото те ще наследят земята.

Блажени гладните и жадните за правда, защото те ще се наситят.

Блажени милостивите, защото те ще бъдат помилувани.

Блажени чистите по сърце, защото те ще видят Бога.

Блажени миротворците, защото те ще се нарекат синове Божии.

Блажени изгонените заради правда, защото тяхно е царството небесно.

Блажени сте вие, когато ви похулят и изгонят, и кажат против вас лъжовно каква и да е лоша дума заради Мене.

ChistaSalza каза...

Искрено благодаря за този коментар. Винаги знаеш точно какво да кажеш!