четвъртък, 9 април 2009 г.

Писмата ми

Колко писма-
неподписани,
неподпечатани
безмълвно
ти изпращам
всяка нощ.
Колко любов-
неискана,
нечакана
със сълзите си
изписвам в тях
след полунощ.
Пристигат ли при теб
на сън не знам
дали писмата ми четеш.
Но аз пътувам с тях
до теб съм-там...
и тихо в мрака чакам
на глас писмата ми
да зачетеш.
Неписани с ръка,
а със сърце
към тебе думите политат
не във плик,
а в мисъл...
Дали ти знаеш,
че някой някъде
за теб писма е писал...

И в послепис
„Обичам те”
с треперещи ръце
накриво е изписал...

на Т. (отново)

3 коментара:

Анонимен каза...

И отново...буквите...само аз ли го виждам...или само аз разбирам...

ChistaSalza каза...

Да-буквите... отново и отново..., но дали ги разбираш наистина?!

Анонимен каза...

Със сигурност....но дали съм човека,който трябва да разбира...